2012 m. birželio 19 d., antradienis


ZITA ŠIDLAUSKIENĖ


1. Koks Jūsų išsilavinimas?
Baigiau Klaipėdos universitetą. Lietuvių kalbą, literatūrą ir režisūrą.
2. Kaip tobulinatės?
Dalyvavau konferencijose dėl egzaminų, poezijos pavasaryje, taip pat dėl naujo lietuvių kalbos egzamino.
3. Kokios yra Jūsų stipriosios ir silpnosios pusės Jūsų darbe? 
Stipriosios būtų, tai, kad galiu atskleisti vaiko kūrybiškumą, atrasti tą „kūrybingą vaiką“, parodyti jo gebėjimus. Moku rasti bendrą kalbą su mokiniais. Silpnosios – kartais pasikarščiuoju, kategoriškai vertinu, galiu įžeisti, moku įgelti.
 4. Koks yra didžiausias Jūsų pasiekimas šiandien?
Didžiausias pasiekimas – mano pilietinio, tautinio ugdymo projektai, šių metų projektas „Adventiniai skaitiniai“.
5. Ko nemėgstate dabartiniame savo darbe?
Nemėgstu kėlimosi anksti ryte, ėjimo į pirmąsias pamokas, nemėgstu griežtos dienotvarkės, nemėgstu darbų taisymo.
6. Kokie Jūsų karjeros tikslai?
Tiesą sakant, niekada negalvojau, kad mokytojas yra karjera. Suprantu savo karjerą kaip auką, būtent tos, dar neišvažinėjusios, Lietuvos gelbėjimą, ir manau, kad žmonės, esantys mokykloje, aukoja savo darbą, gyvenimą tam, kad Lietuva egzistuotų.
7. Kas Jus motyvuoja darbe?
Visų pirma tai įdomu matyti jaunus žmones. Jie neleidžia sustabarėti. Tu visą laiką esi su ta vadinamąja „tautos viršūne“. Taip pat motyvuoja tai, kad galiu kalbėti apie knygas, kas, mano dvasiai, labai patinka.
 8. Kokie dėstomi dalykai Jums buvo įdomiausi mokykloje/universitete. Kodėl?
Man įdomiausia buvo lietuvių kalba, būtent literatūra. Mokykloje visur dalyvaudavau, buvau skaitovė. Labai įstrigo muzikos pamokos. Jos buvo nepaprastai dalykiškos. Net dabar ,klausydama simfonijos, galiu būti gera klausytoja.
9. Kodėl nusprendėte tapti mokytoja? 
Mokytoja tapau per ašaras, nes kai mokėmės universitete, visi galvojome, kad būsime režisieriais. Pamenu, gavau paskyrimą į Palangą, kur man teko dirbti pionierių vadove. Galiausiai tapau mokytoja.
 10. Kokia Jūsų mokymo filosofija?
Mano mokymo filosofija yra, kad patys gabiausi mokiniai visada praauga savo mokytojus.
11. Ar Jums patinka vertinimo sistema mokykloje? 
Mano manymu, vertinimo sistemos visada bus problemiškos, nes čia yra per daug subjektyvumo. Manyčiau, ji yra priimtina, sudaro daug galimybių rasti save ir kitose srityse, tačiau mokytojui sunku vertinti kiekvieną mokinį atskirai.
12. Koks Jūsų akimis turėtų būti mokytojas? 
Mokytojas neturėtų būti draugas. Jis turėtų būti vedlys, žinantis, kur eina, kur veda ir ko iš mokinių nori.
13. Ką patartumėte būsimiems mokytojams? 
Nėra taip ir baisu!