2012 m. birželio 19 d., antradienis


AUŠRA ŠEŠTOKIENĖ

1. Koks jūsų išsilavinimas?
Baigiau Vilniaus pedagoginį universitetą.
2. Kaip tobulinatės?
Kaip minėjau, tobulėjimas neatsiejamas nuo mokytojo darbo. Todėl įvairūs kursai ir seminarai metodikos, programos turinio, psichologijos temomis yra būtinybė. Manau, tobulėti, augti padeda ir kultūrinis gyvenimas: teatras, kinas, muzika.
3. Kokios yra jūsų stipriosios ir silpnosios pusės jūsų darbe?
Manau, kad pavyksta rasti ryšį , bendrą kalbą su mokiniais, todėl kartu pasiekiame visai neblogų rezultatų.
4. Koks yra didžiausias jūsų pasiekimas šiandien?
Nuo vaikystės svajojau būti darželio auklėtoja, vėliau neįsivaizdavau, kuo galėčiau būti jei ne mokytoja, nors kažkokio aiškaus siekio tapti mokytoja nebuvo. Manau, kad mano pasirinkimą nulėmė aplinkiniai pavyzdžiai, kuriuos mačiau.
5. Ko nemėgstate dabartiniame savo darbe?
Šiek tiek pavargstu nuo gana didelio tempo darbe. Tai labiausiai ir nepatinka, nes pritrūksta laiko įsiklausyti, išgirsti, pagalvoti..
6. Kokie jūsų karjeros tikslai?
     1.Išlaikyti gerus santykius su mokiniais ir kolegomis.
     2. Padėti mokiniams ruoštis gyvenimui.
     3. Nepamiršti, kad kiekviena diena turi atnešti ką nors naujo- arba tu tą dieną turi atnešti/ atrasti ką nors.
7. Kas jus motyvuoja darbe?
Motyvuoja tai, kad nuolat jaučiu jaunų žmonių energiją- gyvenimo pulsą ---‘‘--- tai, kad kaskart įdėjęs darbo gausi rezultatą. Mėgstu tai, kad mokytojo darbas skatina nuolat domėtis, ieškoti naujovių- privalai būti žingsniu priekyje. Patinka ir tai ,kad darbas siejasi ir su kita mėgstama veikla: teatru, muzika, kinu. Tai, kas reikalinga darbui, svarbu ir man kaip žmogui.
8. Kokie dėstomi dalykai jums buvo įdomiausi mokykloje/universitete. Kodėl?
Mokykloje labiausiai patiko istorija, geografija, kalbos, universitete - užsienio literatūros kursas.
9. Kodėl nusprendėte tapti mokytoja?
Nuo vaikystės svajojau būti darželio auklėtoja, vėliau neįsivaizdavau, kuo galėčiau būti jei ne mokytoja, nors kažkokio aiškaus siekio tapti mokytoja nebuvo. Manau, kad mano pasirinkimą nulėmė aplinkiniai pavyzdžiai, kuriuos mačiau.
10. Kokia jūsų mokymo filosofija?
     1. Padėti mokiniams mokytis
     2. Skatinti už pažangą ir pastangas
     3. Išsaugoti ryšį su mokiniu.
11. Ar jums patinka vertinimo sistema mokykloje?
Patinka
12. Koks jūsų akimis turėtų būti mokytojas?
Mokytojas turėtų būti pirmiausia autoritetas, pagarbos vertas žmogus. Žinoma, svarbu ir tinkamas profesinis išsilavinimas, naujovių ieškojimas, Mokytojas turi būti geras psichologas.