2012 m. birželio 19 d., antradienis


      RAIMONDA KAČERAUSKIENĖ



1.Kokios yra Jūsų stipriosios ir silpnosios pusės?
Manau, kad į šį klausimą geriau atsakytų mano mokiniai
2.Koks yra didžiausias Jūsų pasiekimas šiandien?
      -
3.Ko nemėgstate dabartiniame savo darbe?
Biurokratinių dalykų, kurie atima daug laiko. Manau, kad mokiniams suteikiama per daug laisvės, o tai gerokai apsunkina mokymo procesą.
4.Kokie Jūsų karjeros tikslai?
     -
5.Kas Jus motyvuoja darbe?
Aplinkinių draugiški santykiai, geri rezultatai.
6. Kokioje aukštojoje mokykloje baigėte mokslus?
Klaipėdos universitete.
7.Kokie dėstomi dalykai Jums buvo įdomiausi universitete/mokykloje? Kodėl?
Tokių nebuvo, nes dėstytojai buvo neįdomūs, nuobodžiai vesdavo paskaitas, tekdavo mokytis tokių dalykų, kurie visiškai nesisieja su pasirinkta specialybe. 
8.Kuriuos dabartinio darbo aspektus mėgstate/nemėgstate?
Labiausiai mėgstu dirbti tiesioginį darbą ir pasiekti tinkamą rezultatą.
9.Kodėl nusprendėte tapti mokytoju?
Nes visuomet mėgau literatūrą, puikiai sekėsi mokykloje.
10.Kokia yra Jūsų mokymo filosofija?
Mokiniai neturi bijoti mokytojo, ir mokytojas, ir mokinys turi siekti to paties tikslo, tarp jų turi būti abipusis pasitikėjimas ir pagarba, tik taip galima pasiekti džiuginančių rezultatų.
11.Ar Jums patinka vertinimo sistema mokyklose? Jeigu ne, kokią sistemą Jūs siūlytumėte?
Taip, ji man atrodo tinkama. 
12.Ką patartumėte būsimiems mokytojams? Koks Jūsų akimis turi būti mokytojas?
Patarčiau nebūti naiviems, nes mokiniai dažnai pasinaudoja mokytojo gerumu. Mokytojas turi būti pavyzdys kitiems - teisingas, korektiškas.